Дата розміщення: 04.06.2016
Річний звіт за 2019 рік
Твердження щодо річної інформації
Інформація має містити офіційну позицію осіб, які здійснюють управлінські функції та підписують річну інформацію емітента, про те, що, наскільки це їм відомо, річна фінансова звітність, підготовлена відповідно до стандартів бухгалтерського обліку, що вимагаються згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", містить достовірне та об'єктивне подання інформації про стан активів, пасивів, фінансовий стан, прибутки та збитки емітента і юридичних осіб, які перебувають під його контролем, у рамках консолідованої фінансової звітності, а також про те, що звіт керівництва включає достовірне та об'єктивне подання інформації про розвиток і здійснення господарської діяльності та стан емітента і юридичних осіб, які перебувають під його контролем, у рамках консолідованої звітності разом з описом основних ризиків та невизначеностей, з якими вони стикаються у своїй господарській діяльності. |
---|
Звiт незалежного аудитора з надання впевненостi Управлiнському персоналу ПрАТ "Кальницьке СП "Агромаш" Нацiональнiй комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку Ми виконали завдання з надання впевненостi щодо перевiрки окремої iнформацiї про корпоративне управлiння, яка мiститься в Звiтi керiвництва (Звiтi про управлiння) ПрАТ "Кальницьке СП "Агромаш" (надалi - "Товариство") за 2019 рiк, та включається до рiчного Звiту емiтента за 2019 рiк. 1. Iнформацiя, яку, вiдповiдно до вимог статтi 401ЗУ "Про цiннi папери та фондовий ринок", повинен перевiрити аудитор, а не висловити думку щодо неї, включає: 1.1. Iнформацiю про практику корпоративного управлiння; 1.2. Iнформацiю про проведенi загальнi збори акцiонерiв (учасникiв) та загальний опис прийнятих на зборах рiшень; 1.3. Персональний склад наглядової ради та колегiального виконавчого органу (за наявностi), iнформацiю про проведенi засiдання та загальний опис прийнятих на них рiшень. 2. Iнформацiя, стосовно якої аудитор, вiдповiдно до статтi 401ЗУ "Про цiннi папери та фондовий ринок", повинен висловити думку, та яка є предметом нашого завдання: 2.1. Опис основних характеристик систем внутрiшнього контролю i управлiння ризиками емiтента; 2.2. Перелiк осiб, якi прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцiй емiтента; 2.3. Iнформацiю про будь-якi обмеження прав участi та голосування акцiонерiв(учасникiв) на загальних зборах емiтента; 2.4. Порядок призначення та звiльнення посадових осiб емiтента; 2.5. Повноваження посадових осiб емiтента. Нашими цiлями є: - перевiрити iнформацiю, яка зазначена в п.1 нашого Звiту; - отримати обмежену впевненiсть стосовно того, чи не привернули нашої уваги, на основi виконаних процедур, суттєвi питання, якi б змусили нас вважати, що iнформацiя, яка зазначена в п.2 нашого Звiту та є предметом нашого завдання, не вiдповiдає вимогам законодавчих та нормативних актiв, якi виставляються до подання та розкриття такої iнформацiї; - надати висновок стосовно оцiнки предмета завдання в письмовому Звiтi, що мiстить висновок з наданням обмеженої впевненостi та описує пiдстави для такого висновку. Критерiї, за допомогою яких оцiнено предмет перевiрки. 1. ЗУ "Про цiннi папери та фондовий ринок" вiд 23.02.2006 №3480-IV (зi змiнами); 2. Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням НКЦПФР №2826 вiд 03.12.2013р.(зi змiнами та доповненнями, в тому числi внесеними рiшенням НКЦПФР "Про затвердження Змiн до Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв вiд 04.12.2018р. №854). Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу. Управлiнський персонал ПрАТ "Кальницьке СП "Агромаш" несе вiдповiдальнiсть за пiдготовку та подання такої iнформацiї вiдповiдно до вимог ЗУ "Про цiннi папери та фондовий ринок". Вiдповiдальнiсть аудитора. Нашою вiдповiдальнiстю є надання висновку щодо предмету завдання на основi результатiв, отриманих у процесi виконання завдання. Ми виконали наше завдання з надання впевненостi вiдповiдно з вимогами положень Мiжнародного стандарту завдань з надання впевненостi 3000 "Завдання з надання впевненостi, що не є аудитами чи оглядами iсторичної фiнансової iнформацiї". Наша фiрма дотримується вимог Мiжнародного стандарту контролю якостi 1 та вiдповiдно впровадила комплексну систему контролю якостi, включаючи задокументовану полiтику та процедури щодо дотримання етичних вимог, професiйних стандартiв i застосовних вимог законодавчих та нормативних актiв. Ми дотримались вимог незалежностi та iнших вимог, викладених у Кодексi етики професiйних бухгалтерiв, затвердженому Радою з Мiжнародних стандартiв етики для бухгалтерiв, який ?рунтується на фундаментальних принципах чесностi, об'єктивностi, професiйної компетентностi та належної ретельностi, конфiденцiйностi та професiйної поведiнки. Законодавчi та нормативнi акти, якi регулюють подання та розкриття iнформацiї, яка є предметом нашого завдання, окрiм двох критерiїв, яким вона повинна вiдповiдати, а саме: перелiк iнформацiї та обов'язок її включення до вiдповiдного Звiту, не мiстять чiткого перелiку критерiїв оцiнки такої iнформацiї. Тому, ми виконали процедури, якi вiдрiзняються за характером i часом та є меншими за обсягом, порiвняно з процедурами, необхiдними при виконаннi завдання з надання об?рунтованої впевненостi. Рiвень впевненостi, отриманий у завданнi з надання обмеженої впевненостi, є значно меншим порiвняно з тим рiвнем, який було б отримано у разi виконання завдання з надання об?рунтованої впевненостi. Iнформацiя яка зазначена в п.1 нашого Звiту. Управлiнський персонал Товариства несе вiдповiдальнiсть за таку iнформацiю. Ми отримали та ознайомилися з iнформацiєю зазначеною в п.1 нашого Звiту, яка мiститься у Звiтi керiвництва та не виявили будь-яких фактiв, якi б необхiдно було включити до нашого Звiту. Наш висновок не поширюється на цю iнформацiю та ми не робимо висновок з будь-яким рiвнем впевненостi щодо неї. Iнформацiя яка зазначена в п.2 нашого Звiту та є предметом нашого завдання. Оскiльки, законодавчi та нормативнi акти, окрiм критерiїв: перелiк iнформацiї та обов'язок її включення до вiдповiдного Звiту, не виставляють критерiїв до її оцiнки, ми, з урахуванням нашого професiйного судження, розширили перелiк критерiїв оцiнки такої iнформацiї, якi вiдповiдають обставинам та мають такi характеристики: доречнiсть, нейтральнiсть, зрозумiлiсть. Нашi процедури, були виконанi з метою отримання аудиторських доказiв стосовно включення iнформацiї, яка зазначена в п.2 нашого Звiту, до Звiту керiвництва, зокрема, до Звiту про корпоративне управлiння та її вiдповiдностi встановленим нами критерiїв. Ми вважаємо, що отриманi нами докази дають пiдстави для висловлення нашого висновку. Висновок. На основi виконаних процедур та отриманих доказiв, нiщо не привернуло нашої уваги, що змусило б нас вважати, що управлiнський персонал ПрАТ "Кальницьке СП "Агромаш", при пiдготовцi та розкриттi iнформацiї, яка зазначена в п.2 нашого Звiту, та була предметом нашого завдання, не дотримався в усiх суттєвих аспектах вимог ЗУ "Про цiннi папери та фондовий ринок" та Положення НКЦПФР про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв № 2826 вiд 03.12.2013р. (зi змiнами та доповненнями). Партнер iз завдання Є.I. Чопляк Сертифiкат аудитора № 007197 Директор Аудиторської фiрми "Надiйнiсть" Н.Ф. Манько Сертифiкат аудитора № 004407 Дата Звiту 12 березня 2020 року ТОВ "Аудиторська фiрма "Надiйнiсть" 21036, м. Вiнниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 2, кiмната 400 А. |